Aquest dissabte 7 de febrer s’ha celebrat al Trufforum Vic el Concurs al Millor Producte Trufat de Catalunya, una cita que reconeix anualment la qualitat i la innovació dels productes agroalimentaris elaborats amb tòfona negra.
El concurs es va dur a terme mitjançant un tast professional, amb un jurat format per experts del sector gastronòmic i alimentari. Entre els membres del jurat hi va participar Josep Dolcet, en representació de la Fundació Oficis de la Carn i de GremiCarn, aportant el seu coneixement i experiència en la valoració de productes carnis i elaborats artesans.
El jurat va proclamar com a guanyador del Concurs al Millor Producte Trufat de Catalunya a la canisseria – xarcuteria Ca la Maria de Sant Marti Sesgueioles, destacant la qualitat del producte presentat, l’equilibri de sabors i la correcta integració de la tòfona negra en l’elaboració.
Des de GremiCarn i la Fundació Oficis de la Carn seguim treballant de manera conjunta per defensar la qualitat, l’ofici i la innovació dels productes carnis i xarcuters artesans, així com per reforçar la presència del sector en esdeveniments i espais de referència gastronòmica com el Trufforum Vic.
