GremiCarn   >   Notícies
El CAC dona la raó al sector carni i demana la retirada d’un anunci radiofònic de l’empresa Veritas.
El Consell Audiovisual de Catalunya ha donat la raó a la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters juntament amb altres onze associacions del sector qualificant de publicitat enganyosa, un anunci via falca de ràdio de l’empresa de supermercats Veritas que va emetre amb motiu del Dia Mundial de la Salut durant el mes d’abril.
Canvis en les tarifes de la factura de la llum
Des de GremiCarn estem en desacord amb aquesta mesura del Govern Central per ser diametralment contraria al necessari foment de la recuperació de les activitats econòmiques.
07.06.2021
25.05.2021
Canvis en les tarifes de la factura de la llum
24.05.2021
Subvencions Consorci de Comerç 2021
Noves subvencions del Ccam: Suport per a l’obertura de comerços i de suport a la reforma i millora d’establiments (presentació de sol·licituds oberta) i Suport en el procés de transformació digital de les empreses (pròximament)
24.05.2021
Guanyadors Concurs Nacional de Llonganissa Tradicional 2021
Els guanyadors han estat Albert Santaugini de Carns i Embotits Homs (Sant Hilari de Sacalm) en la categoria tipus pagès; en la categoria tipus Plana de Vic, ha estat Dani i Toni Molist de Cansaladeria Molist (Manlleu), i la millor en la categoria sense floridura ha estat Josep Lluís Porté de Carnisseria Porté Estop (Vilaller).
13.05.2021
Guants de Nitril i altres EPIS a preu molt baix
Des de la Central de Negociació de GremiCarn us oferim noves ofertes especials d'EPIs amb la novetat dels guants de nitril (16,25€ / 100 unitats + IVA)
23.04.2021
Campanya de la Renda 2020
Ja s'ha iniciat la campanya de la Renda 2020 que finalitzarà 2l 30 de juny de 2021 per presentar les declaracions de Renda i Patrimoni.
19.04.2021
Informació i recomanacions per a la prevenció de la Listèria
Observacions i recomanacions per prevenir la presència de Listèria monocytogenes als productes carnis.
08.04.2021
Reducció del 10% del preu del servei municipal de recollida de residus a Barcelona Ciutat
A través del programa Barcelona Comerç + Sostenible de GremiCarn i l'Ajuntament de Barcelona podeu accedir a la reducció de l'impost.
08.04.2021
Impostos corresponents al 1r trimestre de 2021
El proper dia 20 d’abril finalitza el termini del pagament dels impostos corresponents al 1er trimestre
31.03.2021
Convocatòria de subvencions per a la Transformació Digital del comerç de Barcelona 2021
Des de l'Ajuntament de Barcelona s'ha obert la convocatòria de subvencions per a la Transformació Digital i el període de presentació serà del 31 de març al 13 de maig de 2021.
25.03.2021
El sector carni mostra el seu rebuig al nou patrocinador del Reial Madrid
Les interprofessionals del sector cani han enviat una carta a Florentino Pérez, president del Reial Madrid C.F.
22.03.2021
L’1 d’abril acaba la moratòria dins la Zona de Baixes Emissions per a furgonetes
El 31 de març finalitza la moratòria de la ZBE Rondes BCN per a les furgonetes en les quals no els correspon l'etiqueta ambiental
06.03.2021
IV Concurs Nacional de Llonganissa Tradicional
Totes aquelles persones o empreses que es vulguin presentar s'han d'inscriure prèviament abans del divendres 14 de maig.
06.03.2021
Juntament amb l’Ajuntament de la Garriga presentem la marca col·lectiva “Botifarra de la Garriga”
Sota aquest paraigua de marca, es vol identificar el producte i disposar d'un mitjà per a la seva promoció, també més enllà de la Garriga.

[contact-form-7 id=”1065″ title=”Fes-te soci”]

Agenda d'Autocontrol higiènic i sanitari
Concurs Nacional de Llonganissa Tradicional 2021
Club de compres