GremiCarn   >   Notícies
GremiCarn es reuneix amb els responsables del Campus de formació de la Cambra d’oficis i l’artesanat dels Pirineus Orientals a Rives Altes – Perpinyà
Durant la trobada, es va consolidar la continuïtat del conveni signat amb l’entitat pels propers anys i es van pactar acords en diferents accions que es duran a terme pròximament.
Premis Nacionals als Establiments Comercials Centenaris de la Generalitat de Catalunya 2021
Ja s'han obert les sol·licituds dels premis que distingeixen establiments i que al llarg de més de cent anys s'han adaptat als canvis en les necessitats de compra de la ciutadania al llarg de la seva trajectòria professional.
16.09.2021
GremiCarn amb Mercat de Mercats 2021
Els dies 22, 23 i 24 d’octubre a la plaça de les Glòries de Barcelona tindrà lloc la festa per celebrar els mercats de Barcelona i la gastronomia de proximitat i saludable.
03.09.2021
Estudi gratuït del vostre consum energètic
El Club de Compres de GremiCarn ofereix un estudi personalitzat d'estalvi d'energia elèctrica.
19.07.2021
Nova línia d’ajuts directes a la solvència empresarial de la Generalitat
El Govern convoca del 21 de juliol fins al 30 de juliol una nova línia d’ajuts directes a la solvència empresarial que inclou a tots els sectors d’activitat d’empreses i autònoms.
19.07.2021
Nou límit de 1.000 euros als pagaments en efectiu en serveis professionals
Amb l'entrada en vigor de la llei de mesures de prevenció i lluita contra el frau fiscal, els pagaments en efectiu es limiten, a partir d'ara, a quantitats inferiors a 1.000 euros
15.07.2021
Propostes regal de Nadal
Des de la Central de Negociació us fem arribar diferents propostes de regals personalitzables per a oferir als vostres clients aquest Nadal. Les ofertes estan obertes a tots els socis de GremiCarn.
06.07.2021
Subvencions Re-Activem Barcelona
L'Ajuntament de Barcelona ha presentat una convocatòria de 12.000.000 euros, per l'atorgament de subvencions per donar suport a la reactivació d'establiments d'economia local.
30.06.2021
Mascaretes obligatòries dins les xarcuteries – carnisseries
Des de GremiCarn volem recordar que segueix sent obligatori dur la mascareta dins d’espais tancats i és per això que us recomanem que tingueu una petita quantitat d’epis per oferir a aquells clients més despistats i així no perdre la possible venda.
07.06.2021
El CAC dona la raó al sector carni i demana la retirada d’un anunci radiofònic de l’empresa Veritas.
El Consell Audiovisual de Catalunya ha donat la raó a la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters juntament amb altres onze associacions del sector qualificant de publicitat enganyosa, un anunci via falca de ràdio de l’empresa de supermercats Veritas que va emetre amb motiu del Dia Mundial de la Salut durant el mes d’abril.
25.05.2021
Canvis en les tarifes de la factura de la llum
Des de GremiCarn estem en desacord amb aquesta mesura del Govern Central per ser diametralment contraria al necessari foment de la recuperació de les activitats econòmiques.
24.05.2021
Subvencions Consorci de Comerç 2021
Noves subvencions del Ccam: Suport per a l’obertura de comerços i de suport a la reforma i millora d’establiments (presentació de sol·licituds oberta) i Suport en el procés de transformació digital de les empreses (pròximament)
24.05.2021
Guanyadors Concurs Nacional de Llonganissa Tradicional 2021
Els guanyadors han estat Albert Santaugini de Carns i Embotits Homs (Sant Hilari de Sacalm) en la categoria tipus pagès; en la categoria tipus Plana de Vic, ha estat Dani i Toni Molist de Cansaladeria Molist (Manlleu), i la millor en la categoria sense floridura ha estat Josep Lluís Porté de Carnisseria Porté Estop (Vilaller).
13.05.2021
Guants de Nitril i altres EPIS a preu molt baix
Des de la Central de Negociació de GremiCarn us oferim noves ofertes especials d'EPIs amb la novetat dels guants de nitril (16,25€ / 100 unitats + IVA)

[contact-form-7 id=”1065″ title=”Fes-te soci”]