Nom d'usuari o e-mail
Contrasenya
Jornada tècnica anual
Crear marca (digital) o morir
JA ESTEM EN DIRECTE!
Anar al directe
Dilluns 21 de març de 2022
De 09:30h a 14:00h
Tech Barcelona - Pier 01
Plaça de Pau Vila 1, Barcelona
També online a
www.gremicarn.cat
Falten
Ponencies
No et creguis tot el que et diuen
Marc Amorós, periodista especialista en fake news.

Desinformació, fake news o postveritat són conceptes que estan de plena actualitat i les xarxes socials estan ajudant a expandir d’una manera que sembla imparable. Tres de cada deu informacions falses que circulen per internet afecten el sector alimentari fent que la societat acabi donant per bones les mentides.

Com funcionen les fake news? Com podem detectar-les? Quin paper pot jugar el gremi? Com les podem rebatre des del col·lectiu? Quin paper pot jugar l’agremiat en el procés de rebatre-les?

Crear una marca és un vicio
Albert Vilar, director creatiu de l’empresa d’hamburgueseries Vicio.

L’hamburgueseria Vicio és considerada un restaurant digital i és un fenomen entre els joves de 20 a 40 anys. Sent un model de restaurant que compta amb un establiment a peu de carrer i posa tots els seus esforços en l’entrega a domicili, Vicio va facturar durant el seu primer any amb una sola botiga de carrer, el 2021, quatre milions d’euros i enguany preveu que siguin 16 milions. El seu valor? Una imatge i una comunicació molt ben cuidada i la creació d’una marca que fa que demanar una hamburguesa es converteixi en una experiència única i exclusiva.

Com una marca pot assolir aquests nivells de facturació en un sol producte? Com s’ha convertit en un fenomen de masses en tan poc temps?

No construeixis un negoci, crea una marca
Enric Jové, publicista i CEO de McCann Barcelona.

Vivim en un món amb una enorme oferta comercial de productes similars i en què les persones ens enfrontem cada dia al dilema de quin producte comprar o quin servei triar. Davant aquesta nova realitat presencio-digital, els negocis tradicionals s'han de transformar convertint-se en una marca que quedi retinguda en la ment del consumidor deixant en segon terme el producte que ofereix.

Com podem diferenciar-nos de la competència? Com podem treballar la nostra marca per retenir-nos en la ment dels consumidors? Com podem aconseguir que els clients potencials vegin la nostra marca com solució per la seva necessitat?

Ponents
Marc Amorós
Periodista especialista en fake news
Albert Vilar
Director creatiu de l’empresa d’hamburgueseries Vicio
Enric Jové
Publicista i CEO de McCann Barcelona
Mar Galtés
Corporate development director Tech Barcelona
Programa
09:30h - 10:00h
Recepció dels assistents
10:00h - 10:15h
Presentació de la Jornada
10:15h - 10:30h
Presentació de Tech Barcelona
Mar Galtés, Corporate Development Director Tech Barcelona
10:30h - 11:15h
No et creguis tot el que et diuen
Marc Amorós, periodista especialista en fake news
11:15h - 12:00h
Crear una marca és un Vicio
Albert Vilar, Director creatiu de l’empresa d’hamburgueseries Vicio
12:00h - 12:30h
Descans - Coffee break
12:30h - 13:30h
No construeixis un negoci, crea una marca
Enric Jové, publicista i CEO de McCann Barcelona
13:30h
Clausura de la jornada
INSCRIPCIONS
X
Fes-te soci
Entra les teves dades i ens posarem en contacte amb tu amb la més brevetat possible

[contact-form-7 id=”1065″ title=”Fes-te soci”]

Concurs Nacional de Botifarra Catalana 2022
Agenda d'Autocontrol higiènic i sanitari 2022
Club de compres
Escola de la Carn
Tots els drets reservats © GremiCarn 2021   |   política de privacitat