Acolliment Alumnes en Pràctiques – Fundació Intermedia

GremiCarn i la Fundació Intermedia han signat un conveni per tal que les empreses agremiades puguin acollir alumnes en pràctiques a Barcelona, L’Hospitalet, Cornellà i Sant Feliu de Llobregat.

GremiCarn i la Fundació Intermedia han signat un conveni per tal que les empreses agremiades puguin acollir alumnes en pràctiques del curs realitzat d’Auxiliar de Carnisseria i Xarcuteria.

En total són 21 alumnes que pertanyen a Barcelona, L’Hospitalet, Cornellà i Sant Feliu de Llobregat.

Els alumnes d’aquest curs han realitzat 175 hores lectives que s’han de complimentar amb 100 hores de pràctiques a la botiga que es distribuiran del 17 d’abril al 15 de maig, en horari de matins, màxim 5 hores diàries i 5 dies setmanals, entre dilluns i dissabte.

Al ser un conveni de pràctiques a l’empresa no li suposa cap cost, ni ha de fer cap gestió de contractació ni d’alta a la seguretat social. Els alumnes estan coberts mitjançant l’assegurança que tenen amb el centre de formació.

Tanmateix, recomanem que les empreses interessades en acollir aquests alumnes, siguin empreses que tinguin necessitat de contractació, per tal de poder arribar a inserir laboralment aquestes persones.

Si la vostra empresa està interessada en acollir un d’aquests alumnes poseu-vos en contacte amb les nostres oficines, per correu electrònic a info@escolaoficisdelacarn.cat o bé al tel. 93 424 10 58 demanant per la Susanna.

I si esteu interessats, la Fundació Intermedia es posarà en contacte per visitar les vostres instal·lacions i comentar aquest conveni. Tanmateix romandran en contacte directe amb l’empresa per tal de fer un seguiment de l’alumne acollit.