GremiCarn

Agenda d’Autocontrol Sanitari 2024

Ja podeu reservar l'Agenda d'Autocontrol Sanitari 2024 impresa, una nova agenda més gran i amb nou contingut a les fitxes. També us la podeu descarregar en format pdf en l'enllaç inferior de la notícia.

Ja podeu reservar l’Agenda dAutocontrol Sanitari 2024 impresa que edita la Fundació Oficis de la Carn.  Enguany, l’agenda ha sofert uns canvis per tal d’adaptar-la a la nova Guia de pràctiques correctes d’higiene per a carnisseria i xarcuteria, en concret dos de ben visibles: el primer la mida, aquest canvi correspon a la petició de molts agremiats que es quedaven sense espai per enregistrar tots els moviments, i el segon i més important, el canvi en la fitxa diària, això és provocat per donar compliment als requisits que marca la Guia. Tanmateix, s’han fet canvis en la introducció, en la fitxa d’identificació de l’empresa i en les instruccions tant d’utilització de l’Agenda com de la fitxa diària.

Tots aquells socis de GremiCarn Barcelona i Lleida que estiguin interessats a tenir un exemplar imprès de l’agenda, han de reservar-la al formulari que trobareu al final d’questa notícia.

Us recordem que tots els establiments alimentaris sense excepció, han d’assegurar que els aliments que manipulen, transformen, elaboren, comercialitzen o subministren, tinguin les màximes garanties higièniques i sanitàries. En aquest aspecte, la normativa vigent exigeix que tots els establiments (botigues incloses), implantin un sistema d’autocontrol basat en la metodologia d’anàlisi de perills i punts de control crítics (APPCC), en funció de la mida i de les manipulacions i procediments que es duguin a terme a l’establiment.

L’edició descarregable ja està disponible AQUÍ

Formulari de reserva