GremiCarn   >   Notícies   >   Agenda d’Autocontrol Sanitari 2019
05.11.2018
Agenda d’Autocontrol Sanitari 2019
Un any més des de GremiCarn s'ofereix una nova edició de l'Agenda d'Autocontrol pel pròxim 2019.

Tots els establiments alimentaris sense excepció, han d’assegurar que els aliments que manipulen, transformen, elaboren, comercialitzen o subministren, tinguin les màximes garanties higièniques i sanitàries. En aquest aspecte, la normativa vigent exigeix que tots els establiments (botigues incloses), implantin un sistema d’autocontrol basat en la metodologia d’anàlisi de perills i punts de control crítics (APPCC), en funció de la mida i de les manipulacions i procediments que es duguin a terme a l’establiment.

EDICIÓ IMPRESA:
Tots aquells socis interessats a tenir un exemplar imprès de l’agenda, han de reservar-la a través de les oficines gremials.

Barcelona: telèfon 93 424 10 58 o e-mail info@gremicarn.cat. Preu: 15€ + despeses d’enviament.
Lleida: telèfon 973 28 98 60 o e-mail info@gremicarnlleida.com.  Preu: 15€ + despeses d’enviament.
Tarragona: telèfon: 977 225 359 o e-mail: gremicarnisserstgn@gmail.com. Preu: 20€.

EDICIÓ DESCARREGABLE:
Totes aquelles persones que desitgin descarregar-se l’Agenda Autocontrol en format pdf de forma gratuïta ho poden fer a través del botó que hi ha al final de la notícia.

APLICACIÓ DE MICROSOFT:
Com a novetat d’enguany, ja està disponible la nova aplicació Agenda d’Autocontrol Alimentari a la Microsoft Store per a ordinadors, mòbils i tauletes a un preu de 69€. Una iniciativa realitzada gràcies al soci Carlos Pastor i amb el suport de la Fundació Oficis de la Carn i la Federació Catalana de Carnissers Xarcuters – Cansaladers. Per a tots aquells interessats amb aquesta nova eina, entrant en el següent enllaç podran comprar-lo i veure les característiques del programa: Web de l’aplicació.

En aquest altre enllaç podran veure un videotutorial sobre el seu funcionament: Veure el videotutorial

Recordem que l’Agenda està disponible on-line a través del portal web per a tots els socis dels gremis de la Federació. Només cal que estiguin registrats i la mateixa clau d’accés els donarà l’entrada a l’Agenda.

Descarregar Agenda d'Autocontrol Sanitari