Alimentaria’12

Un any més la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters hi tindrem la nostra pròpia parada.

La Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters, estarà present a la Fira Alimentària, dins el Saló Intercarn, amb una exposició de Botifarres Crues: Innovació, Creativitat i Artesania per al vostre gust. L’estand es troba en el Pavelló 5, número és el B190 i pertany a l’empresa Cruz, SL

Del 26 al 29 de març Alimentària comptarà amb un seguit d’actes organitzats pels diferents dies, entre els quals volem destacar el Showroom: Descobreix les botifarres tradicionals de la terra: suggerències de consum per la botifarra d’ou i la botifarra dolça, impartit per: Cinto Arnau investigador de l’IRTA i Josep Dolcet de la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters. Aquest se celebrarà el dia 28 de març d’11:00 a 11:45 h., en el Pavelló 2. Estand PRODECA – DAAM. Espai CCAA.

Comuniquem que el Gremi no disposa d’entrades per assistir a la Fira Alimentària.