Campanyes

Apaguem els llums per protestar contra els alts preus de l’energia

Davant la greu situació econòmica, marcada per uns preus de l’energia desbocats que posen en risc la viabilitat de moltes empreses, apaguem els llums el divendres 28 d’octubre de 12:00 a 12:15h

Davant la greu situació econòmica, marcada per uns preus de l’energia desbocats que posen en risc la viabilitat de moltes empreses , el nostre Gremi, juntament amb la Federació Catalana ens adherim a la protesta  de la Federació d’Associacions de Gremis de Flequers, i apaguem els llums el divendres 28 d’octubre de 12:00 a 12:15
Aquesta iniciativa neix a la  Confederació Espanyola de Fleca, Pastisseria, Brioixeria i Afins (CEOPPAN)

Tots patim la complicada situació que viu el nostre sector, en part per la pujada en les tarifes de l’electricitat, per això us demanem que us adheriu a aquesta primera acció que consistirà en una apagada de llum als vostres establiments el divendres 28 d’octubre de 12.00 a 12.15 hores del migdia. Descarrega el pdf , penja’l al teu establiment i comparteix-lo a les xarxes socials:

DESCARREGA EL CARTELL I PENJA’L AL TEU ESTABLIMENT

DESCARREGA LA IMATGE PER A XARXES I PUBLICA-LA

Amb aquesta acció pretenem fer un crit d’alerta davant la greu situació que vivim per l’encariment desmesurat dels preus de l’energia i advertir del risc imminent de tancament definitiu de moltes empreses si aquesta situació no es resol urgentment.

Una acció, de caràcter simbòlic, amb la que pretenem apel·lar a les administracions competents perquè prenguin mesures imminents, reals i efectives per reduir el preu de l’energia.

Des del Gremi us animem a participar en aquesta acció reivindicativa, i us demanem que la compartiu amb altres sectors per aconseguir un major impacte i visualització.

EL GREMI SOM TOTS I TOTES !

Aquesta acció ha estat possible, perquè el passat mes de setembre els Gremis més representatius del comerç d’alimentació al detall de Catalunya, ens vam reunir per tractar de les qüestions que ens estan afectant greument .
D’aquesta reunió hem creat un grup de Treball on comuniquem i mostrem les inquietuds que compartim i ens serveix per mantenir-nos informats de les possibles accions que es poden dur a terme i sumar esforços.