Carnival Cruz Meat Festival

L'empresa col·laboradora Cruz us convida a la festa Carnival Cruz Meat Festival que tindrà lloca el pròxim 17 de juliol.

El pròxim 17 de juliol de les 11:00h a 17:30h a la fàbrica de Montgat, l’empresa Cruz inaugurarà les seves noves instalacions amb la festa Carniv Cruz Meat Festival.

Durant la festa, hi trobareu un curs de cuina amb el xef Miquel Antoja, que elaborarà 3 plats diferents amb carn com a producte principal, una zona de brasa a la que Javier Brichetto, ceo i xef del restaurant Piantao de Madrid, cuinarà, amb diferents tècniques de brasa, 5 lloms recent tallats i madurats, a més de moltes zones i activitats més.

Per a assistir-hi heu d’enviar un correu electrònic a carnival@cruzsl.net per sol·licitar la vostra invitació.

Teniu tota la informació clicant al següent enllaç