GremiCarn   >   Notícies   >   Comunicat de la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters sobre la situació a Catalunya
20.09.2017
Comunicat oficial

Els Gremis de la Federació catalana de carnissers i cansaladers – xarcuters, com a organitzacions empresarials sectorials, sempre hem respectat la diversitat d’opinions i sensibilitats polítiques que hi ha entre els empresaris i autònoms que representem i, per tant, no hem fet mai valoracions que no fossin de caràcter o contingut empresarial.

Però avui, els fets extraordinaris que s’estan vivint a Catalunya ens obliguen a manifestar clarament que:

1. Estem al costat de les Institucions catalanes escollides lliurement pel poble de Catalunya.
  2. Defensem el dret dels ciutadans a ser consultats.
  3. Considerem que, en una societat democràtica, les lleis són l’expressió d’una voluntat popular i que per tant poden ser modificades i actualitzades a les noves realitats mitjançant el diàleg i l’acord.

Des de la Federació defensem que la solució a qualsevol problema o conflicte sempre és el diàleg i, per tant, exigim
a tots els representants polítics que facin política, és a dir que escoltin al poble i dialoguin fins arribar a trobar
propostes i solucions.

Catalunya, 20 de setembre de 2017