Federació

Concurs Europeu de Carnissers a Clermont-Ferrand ( França)

Viatge per donar suport a l'equip de Carnissers Xarcuters Catalalunya a la 1a Copa d'Europa de Carnisseria

Els propers dies 7 i 8 de novembre tindrà lloc la 1a Copa d’Europa de Carnisseria per equips que representaran els diferents països participants.
Des de Catalunya, i dins de l’equip que representarà a Espanya, tenim 3 professionals als quals volen recolzar i transmetre’ls molta força des de les grades.

Estem organitzant un viatge per donar suport a l’equip que ens representarà, alhora que també és una bona oportunitat per compartir moments i experiències amb altres companys d’ofici d’arreu d’Europa.
Per això us proposem viatjar plegats, en autocar, amb els companys dels diferents gremis que componen la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers Xarcuters i gaudir d’uns dies lúdic-professionals.

Sortida: Dissabte 6 de novembre al matí
Tornada: Dilluns 8 de novembre al vespre

Si esteu interessats a viatjar amb nosaltres, ens agradarà que ens indiqueu les vostres dades en el següent formulari: https://forms.gle/zHFNf41V5GAYujMH6

carnissersxarcuterscatalunya.cat