GremiCarn   >   Notícies   >   Cuina catalana: Patrimoni de la Humanitat
18.01.2013
Cuina catalana: Patrimoni de la Humanitat
La Federació presenta el seu suport per aconseguir que la UNESCO la declari Patrimoni de la Humanitat

La Federació de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters de Catalunya donarà suport a la Candidatura per aconseguir que la UNESCO declari la cuina catalana Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat el 2014.

Així ha quedat recollit avui, dimecres, en l’acord de col·laboració subscrit entre la a Federació de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters de Catalunya i la Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica, pel qual la Federació passa a ser amic de la candidatura.

D’aquesta manera, la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters incorporarà al seu web el logo i l’enllaç a la candidatura de la UNESCO. A més, la Federació informarà puntualment sobre la candidatura als seus agremiats, els quals disposaran d’un diploma de suport a la candidatura que situaran a un lloc visible del seu establiment.

Per la seva banda, la Fundació Institut Català de la Cuina publicarà al concurs de cuina catalana que organitza La Vanguardia digital preguntes relacionades amb la carn i la xarcuteria. Així mateix, ambdues entitats col·laboraran per organitzar accions conjuntes per promoure el consum de la carn.