Subvencions

El 15 de març ja poden sol·licitar el kit digital les empreses d’entre 10 i 49 treballadors

L'ajuda del Kit Digital per a empreses d'entre 10 i 49 treballadors és de 12.000 €

El proper dimarts 15 de març a les 11h s’obre l’accés per sol·licitar el bo kit digital per a les empreses d’entre 10 i 49 treballadors. Les sol·licituds per a empreses de menys de 10 treballadors s’iniciarà en els pròxims mesos.

Imprescindible abans d’iniciar el tràmit:

1. Registrar-se al web: acelerapyme.gob.es/kit-digital
  2. Realitzar el test de maduresa digital, un cop fet el registre i obtingudes les claus d’accés.

Important:

• Les ajudes s’atorgaran per ordre d’inscripció.
    • Només s’acceptaran les que compleixen tots els requisits.
    • El termini de presentació serà de 3 mesos des de la publicació de la convocatòria o fins a l’exhauriment del pressupost
    • Disposar de certificat de signatura digital o tramitar la sol·licitud a través d’una entitat que disposi (si es delega la presentació s’haurà de complimentar l’autorització oficial)

Funcionament:

A partir del dia 15 de març, en el moment de presentar la sol·licitud telemàticament, es farà una revisió automatitzada de la informació.

Un cop rebuda la concessió del Bo de Digitalització, l’empresa podrà realitzar el contracte amb l’Agent Digitalitzador escollit per bescanviar el bo kit digital segons el catàleg de solucions digitals. Podeu consultar el catàleg a: www.acelerapyme.gob.es/kit-digital/soluciones-digitales

Podran destinar-se aquestes ajudes a l’adopció de solucions de digitalització la fi de la qual sigui substituir a les solucions ja adoptades pel beneficiari, sempre que suposin una millora funcional. Per a considerar-se millora funcional, haurà de complir els següents requisits:

• La solució ha de ser completament nova i complir tots els requisits mínims de la categoria a la qual pertany, conforme a l’Annex IV de les Bases Reguladores
  • Que la solució substituïda no complís amb algun dels requisits mínims exigits en la mateixa categoria de solució de digitalització corresponent.

No es considerarà millora funcional:

• Cap desenvolupament, progrés, augment o enriquiment dels serveis i funcionalitats de la solució existent.
  • Actualització de versions de programari, això són, actualitzacions que el proveïdor tregui sobre una versió.
  • Actualitzacions o millora de versions.

Cal tenir en comte que:

Per a més informació