GremiCarn   >   Notícies   >   El Consell de Gremis estarà present al BIZBarcelona – Saló de l’Ocupació
16.09.2020
El Consell de Gremis estarà present al BIZBarcelona – Saló de l’Ocupació
Durant el Saló, el Consell de Gremis presentaràseva plataforma de treball www.plataformagremis.cat on es posaran totes les ofertes de feina per a professionals dels sectors.

El Consell de Gremis estarà present al BIZBarcelona – Saló de l’Ocupació els propers 21, 22 i 23 de Setembre a la zona del Talent Arena per presentar la seva plataforma de treball www.plataformagremis.cat on es posaran totes les ofertes de feina per a professionals dels sectors.

Tots aquells agremiats interessats en contractar professionals, poden publicar gratuïtament les seves ofertes i durant el BizBarcelona podran realitzar les entrevistes a la zona Talent Arena.

Tanmateix, durant els dies del Saló es podrà fer online i presencialment així com reunir-vos, si voleu, a les taules d’entrevistes que tindrem amb aquest objectiu per empreses i professionals.

Tots els visitants del BIZBarcelona i el Saló de l’Ocupació, tenen accés gratuït només han de registrar-se AQUÍ.

Registre gratuït a BIZBarcelona - Salí de l'Ocupació