GremiCarn   >   Notícies   >   Esmenes al projecte de llei de les mesures urgents extraordinàries
30.04.2020
Esmenes al projecte de llei de les mesures urgents extraordinàries
Des de la Confederación Española de Comercio, entitat en la que GremiCarn en forma part, ha presentat diverses esmenes al projecte de llei de les mesures urgents extraordinàries per a fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-19 (procedent del Reial decret llei 8/2020, de 17 de març).

Des de la Confederación Española de Comercio, entitat en la que GremiCarn en forma part, ha presentat diverses esmenes al projecte de llei de les mesures urgents extraordinàries per a fer front a l’impacte econòmic i social del COVID-19 (procedent del Reial decret llei 8/2020, de 17 de març).

Podeu veure les esmenes presentades al següent enllaç

Descarregar Esmenes presentades per la Confederación Española de Comercio