GremiCarn

Fem que els carnissers – xarcuters tinguem veu pròpia a la Cambra de Comerç de Barcelona! Vota Pròsper Puig.

El president de GremiCarn Barcelona, Pròsper Puig, es presenta com a candidat al Ple de la Cambra per a la vocalia del GRUP 9 CATEGORIA 6 que inclou els epígrafs de l’IAE que corresponen a les empreses del sector.

Els propers dies 15 al 20 de setembre, tindran lloc les eleccions a la Cambra de Comerç de Barcelona. En aquestes eleccions des de GremiCarn donem suport a la candidatura de Pròsper Puig, president de GremiCarn Barcelona, que es presenta com a candidat al Ple de la Cambra per a la vocalia del GRUP 9 CATEGORIA 6 que inclou els epígrafs de l’IAE que corresponen a les vostres empreses.

L’objectiu de la candidatura de Pròsper Puig és la defensa dels interessos dels empresaris i autònoms del sector carni i del comerç de proximitat:

• Defensa d’un sistema de Seguretat Social més flexible, així com un sistema fiscal més favorable als autònoms i microempreses.
  • Desenvolupar plans de formació professionals viables, que s’adaptin a les nostres necessitats empresarials.
  • Creació d’una comissió de comerç amb tècnics de primer nivell, que ens ajudi a encarar amb èxit els reptes de futur.
  • Defensar l’estricte compliment de la legalitat i evitar conductes de competència deslleial que siguin perjudicials per al nostre sector.

Podeu consultar tots els objectius de la candidatura de Pròsper Puig en aquest enllaç.

És per això que des de GremiCarn us animem a votar a la candidatura del nostre president ja que es molt important que hi hagi una persona vinculada al nostre sector perquè ens representi i defensi els nostres interessos dins la Cambra de Comerç.

Procediment de vot:

Votació electrònica en remot: Del 15 de setembre a les 9:00h al 19 de setembre a les 9:00h a través de la plataforma de votació de cambrabcn.cat. Es necessari tenir el Certificat electrònic qualificat de signatura electrònica i validar el vot mitjançat el codi rebut per SMS.

Votació presencial:  El 20 de setembre de 10:00h a 17:00h a qualsevol delegació de la Cambra. És necessari dur el DNI o passaport original i vigent, així com el poder original de representació, en el cas de les persones jurídiques.

Per a més informació sobre el procediment de vot, cliqueu aquí, i per conèixer  la comprovació del cens, cliqueu aquí.