Federació

Gran èxit de participació a l’acció “Sense llum no hi ha carn”

Amb aquesta acció vam pretendre fer un crit d’alerta davant la greu situació que vivim per l’encariment desmesurat dels preus de l’energia i advertir del risc imminent de tancament definitiu de moltes empreses.

Gran èxit de seguiment de l’acció “SENSE LLUM NO HI HA CARN” que, de 12:00h a 12:15h del passat 27 de novembre va deixar les carnisseries i xarcuteries  a les fosques per fer palesa la greu situació a què s’estan veient abocats per l’impacte del preu de l’energia als seus negocis, amb increments de factures de la llum que en molts casos, s’han triplicat.

Aquesta iniciativa va nèixer de la Confederació Espanyola de Fleca, Pastisseria, Brioixeria i Afins (CEOPPAN) i s’hi van sumar la gran majoria d’entitats comercials del país, entre elles la Federació catalana de carnissers – xarcuters cansaladers.

Podeu veure el vídeo – resum de l’acció AQUÍ

Amb aquesta acció vam pretendre fer un crit d’alerta davant la greu situació que vivim per l’encariment desmesurat dels preus de l’energia i advertir del risc imminent de tancament definitiu de moltes empreses si aquesta situació no es resol urgentment.

Una acció, de caràcter simbòlic, amb la que vam apel·lar a les administracions competents perquè prenguin mesures imminents, reals i efectives per reduir el preu de l’energia.

carnissersxarcuterscatalunya.cat
federaciocatalana@gremicarn.cat