Jornada

20 de febrer – Jornada Go Cavale: Estratègies Innovadores per a la Producció de Carn de Poltre

El pròxim 20 de febrer celebrarem a la seu de la Federació catalana de Carnissers Xarcuters Canasalders (Consell de Cent, 80 - Barcelona), la jornada "Estratègies innovadores per a la producció de carn de poltre" organitzada per Go Cavale.

El pròxim 20 de febrer se celebrarà la jornada de difusió del projecte Go-Cavale “Estratègies innovadores per a la producció de carn de poltre de qualitat”, que tindrà lloc a les instal·lacions de la Federació catalana de Carnissers Xarcuters Cansaladers, C. Consell de Cent 80 de Barcelona.

El projecte Go Cavale busca la millora de la cadena de valor de la carn de poltre de qualitat, per a incrementar la seva demanda i consum, a més de desenvolupar estratègies que millorin la productivitat i rendibilitat de les seves explotacions ramaderes. Es tracta de posar en valor la carn de poltre i les seves bondats, mitjançant la millora del coneixement de les característiques nutricionals de la carn i els seus productes.

Programa:

16:00 – 16:15 Inauguració de la jornada per Oriol Tarrats, Secretari general Federació Catalana de Carnissers, Xarcuters Cansaladers i Elena Ovejas, Assistent executiu de Cedecarne.

16:15 – 17:15 Presentació del Projecte: Objetius i resultats per Sergio Serrano, tècnic de projectes d’innovació d’Asincar.

17:15 – 17:45 Presentació de la carn de poltre i el seu aprofitament culinari per David Sanglas, cuiner i professor Escola d’Hosteleria de Ripoll.

17:45 – 18:00 Presentació i degustació de productes elaborats amb carn de poltre.

Per a inscripcions, enviar un correu electrònic a: gocavale@asincar.com