La importància de la prevenció de riscos durant la Covid-19

És important que tingueu documentades totes les mesures que esteu duent a terme per a protegir als vostres treballadors per si teniu una inspecció de treball

Us recordem que és important que estigueu en contacte amb les vostres empreses de prevenció de riscos laborals. S’ha de tenir present que el Govern ha modificat la llei, i en el cas concret de la Covid-19, si es comprova que el contagi de la malaltia s’ha produït en el treball per falta de mesures preventives, es considerarà accident de treball, i per tant les empreses poden incórrer en responsabilitat civil que pot arribar a ser un cas penal.

És important que tingueu documentades totes les mesures que esteu duent a terme per a protegir als vostres treballadors per si teniu una inspecció de treball i així poder presentar el vostre Pla de Contingència per fer front a la Covid-19 si així se us requereix.

Reviseu les comunicacions que hagueu rebut de la vostra empresa de prevenció o poseu-vos en contacte amb ella per tal de complir la normativa de seguretat actual.

Per a totes aquelles empreses que no tinguin contractada una empresa de prevenció riscos laborals, us recomanem que en contracteu una. Si necessiteu informació al respecte, no dubteu a posar-vos en contacte amb el nostre departament laboral.