Nou conveni col·lectiu de treball del sector per als anys 2017 – 2019

El passat dia 20 de maig, els gremis i els sindicats vàrem arribar a un acord per aprovar el nou Conveni pels propers 2 anys, 2017 – 2019. El Departament de Treball va disposar la inscripció de nou Conveni el dia 17 de juny, però fins que no es publiqui en el BOP (Butlletí Oficial de la Província) no podem dir que el Conveni entra en vigor, i per tant, no és d’aplicació. Així que estigui publicat ho penjarem al web del Gremi i enviarem un exemplar del Conveni a cada soci.

En qualsevol cas, els avancem les tres novetats més destacables:

• Supressió del concepte Plus de transport; el seu import quedarà incorporat al salari base
    • Reducció progressiva de la jornada laboral passant de 1.800

hores anuals a 1.794 en tres anys