GremiCarn   >   Notícies   >   Nou Servei d’Assessorament Energètic
13.09.2010
Nou Servei d’Assessorament Energètic
Conveni de col·laboració amb l'empresa Dicomex, per tal d'assolir un estalvi econòmic en la factura de la llum.

Continuant en la línia d’oferir millors serveis als nostres agremiats, i després de les diferents avaluacions realitzades per l’Assessoria de Medi Ambient – Estalvi Energètic, GremiCarn ha signat un conveni de col·laboració amb l’empresa Dicomex, per tal d’assolir un estalvi econòmic en la factura de la llum.

Aquest assessorament consta de dues línies d’actuació:
– Assessoria Integral Energètica: Per aquelles empreses que superen els 60.000 Kw/any de facturació, Dicomex els ofereix un assessorament integral de l’energia que utilitzen. Aquest assessorament consisteix en la realització d’una auditoria de les factures elèctriques, una revisió mensual de la despesa i als sis mesos l’entrega de l’estudi de l’activitat energètica de l’empresa.

– Gestió personal de la comercialitzadora: Per aquelles empreses que tenen una facturació inferior als 60.000 Kw/any, Dicomex els ofereix :
– Gestió del preu: comparació de comercialitzadores per trobar el millor preu.
– Tramitació dels contractes: gestions per a la realització del canvi de comercialitzadora.

Per ampliar la informació poden posar-se en contacte amb les oficines gremials.