Federació

Penja la Porra de la Marató de TV3

Aquest any la Marató de TV3 està dedicada a un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn.

Des de Carnissers Xarcuters Catalunya col·laborem amb la MARATÓ DE TV3 recaptant fons mitjançant amb la Porra, un bon motiu per incentivar a la nostra clientela i alhora col·laborar amb una causa justa i solidaria de gran ressò.

L’objectiu de l’acció és que cada carnisser – xarcuter pengi la porra i així fer palès de la nostra participació solidària amb la Marató de TV3, aquest any dedicada a un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn. És per això que us encoratgem a que pegeu la porra i animeu als vostres clients a participar-hi.

Funcionament de la Porra
Consisteix en un panell amb 100 números als quals poden jugar els vostres clients al preu de 2 € per casella indicant el seu nom i un número de telèfon a la casella del número triat. A cada casella només hi pot jugar una persona.

Que ha de fer el carnisser?
Per un costat, preparar un petit lot de productes del vostre establiment per un valor aproximat d’entre 12 a 20 €, i per un altre, penjar el panell i animar a la seva clientela que participi.

Dates de lliurament:
El divendres 17 de desembre s’ha de donar per acabada la porra i cal que la retireu de l’establiment.
El dia 17 al 19 de desembre realitzar ingrés dels diners recaptats al compte del Banc de Sabadell núm. ES22 0081 – 0086 – 02 – 0001050512 indicant el vostre nom.

Es important realitzar l’ingrés els dies indicats per tal que el diumenge dia 19 de desembre puguem indicar la quantitat total que aportem com a grup. Si teniu els diners, per pocs que puguin semblar, i no heu pogut fer l’ingrés, truqueu al telèfon 972 63 04 06 per indicar-nos la vostra aportació així podrà sumar a la de tots.

Qui guanya?
El número guanyador serà el que coincideixi amb les dues darreres xifres del sorteig de la ONCE del dia 17 de desembre de 2021.

Què guanya?
El lot/lots de productes que prepara cada establiment.

Com fer-ne difusió?
Utilitza els següents hashtags quan facis publicacions a instagram: #penjolaporra #carnissersxarcuterscatalunya #maratotv3
Envia un vídeo de la carnisseria amb la porra
Penja les fotografies a les xarxes socials