Federació

Penja la Porra per la Marató de TV3

Aquest any la Marató està dedicada a la salut cardiovascular. Unes malalties que són la primera causa de mort als països desenvolupats. A Catalunya, una de cada quatre persones mor per problemes al cor o les artèries.

Des de Carnissers Xarcuters Catalunya col·laborem amb la Marató de TV3 recaptant fons mitjançant el joc de la porra, un bon motiu per incentivar a la nostra clientela i alhora col·laborar amb una causa justa i solidària de gran ressò.

L’objectiu de l’acció és que cada carnisser – xarcuter pengi la porra  al seu establiment i així fer palès de la nostra participació solidària amb la Marató de TV3, aquest any dedicada a la salut cardiovascular. Unes malalties que són la primera causa de mort als països desenvolupats. A Catalunya, una de cada quatre persones mor per problemes al cor o les artèries.

És per això que us encoratgem a què pengeu la porra i animeu als vostres clients a participar-hi.

Funcionament de la Porra

Consisteix en un panell amb 100 números als quals poden jugar els vostres clients al preu de 2 € per casella. Hauran d’indicar el seu nom i un número de telèfon a la casella del número triat. A cada casella només hi pot jugar una persona i cada persona pot jugar en tantes caselles com vulgui.

Que ha de fer el carnisser-xarcuter?

Per un costat, preparar un petit lot de productes del vostre establiment per un valor aproximat d’entre 12 a 20 €, i per un altre, com no, penjar el panell i animar a la seva clientela que participi.

Dates de lliurament:

El divendres 16 de desembre s’ha de donar per acabada la porra i cal que la retireu de l’establiment.

El dia 16 ó 17 de desembre realitzar ingrés dels diners recaptats a la compte del Gremi del Banc de Sabadell núm. ES22- 0081 – 0086 – 0200 – 0105 – 0512 indicant el vostre nom.

És important realitzar l’ingrés els dies indicats per tal que el diumenge dia 18 de desembre puguem indicar la quantitat total que aportem com a grup. Si no heu pogut fer l’ingrés, truqueu al telèfon 972.63.04.06 –inclús el divendres nit, dissabte o diumenge al matí- per indicar-nos la vostra aportació.

Qui guanya i què?

El número guanyador serà el que coincideixi amb les dues darreres xifres del sorteig de la ONCE del dia 16 de desembre de 2022.

El guanyador s’emporta un lot/lots de productes de carnisseria – xarcuteria que prepara cada establiment.

carnissersxarcuterscatalunya.cat
federaciocatalana@gremicarn.cat