Premi CCC a la millor Iniciativa Lingüística Comercial

8ena edició per premiar la millor iniciativa lingüística.

Com cada any la Confederació de Comerç de Catalunya convoca els premis a la millor iniciativa lingüística comercial, en el marc de la campanya “Oberts al català”, i contribuint a la promoció de l’ús de la llengua catalana en el sector comerç, vol premiar tant les entitats i associacions comercials com aquelles botigues, establiments o empreses comercials, de serveis i de turisme que s’hagin destacat en la promoció de la llengua catalana.

Per això s’atorgarà el premi en dues categories:
Categoria entitats (associacions de comerciants i/o comercials, de serveis i de turisme; unions de
botiguers; carrers comercials; mercats; gremis, federacions de comerç, etc.).
• Categoria establiments (botigues, establiments de serveis, cadenes d’establiments, etc.).

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 11 d’octubre de 2011.

En document adjunt trobareu les bases d’aquest premi.

Esta publicación no pertenece a Noticias, Eventos o Blog.

publicitat