Premi CCC a la millor Iniciativa Lingüística Comercial

8ena edició per premiar la millor iniciativa lingüística.

Com cada any la Confederació de Comerç de Catalunya convoca els premis a la millor iniciativa lingüística comercial, en el marc de la campanya “Oberts al català”, i contribuint a la promoció de l’ús de la llengua catalana en el sector comerç, vol premiar tant les entitats i associacions comercials com aquelles botigues, establiments o empreses comercials, de serveis i de turisme que s’hagin destacat en la promoció de la llengua catalana.

Per això s’atorgarà el premi en dues categories:
Categoria entitats (associacions de comerciants i/o comercials, de serveis i de turisme; unions de
botiguers; carrers comercials; mercats; gremis, federacions de comerç, etc.).
• Categoria establiments (botigues, establiments de serveis, cadenes d’establiments, etc.).

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 11 d’octubre de 2011.

En document adjunt trobareu les bases d’aquest premi.