GremiCarn   >   Notícies   >   Premis Nacionals als Establiments Comercials Centenaris de la Generalitat de Catalunya 2021
03.09.2021
Ja s'han obert les sol·licituds dels premis que distingeixen establiments i que al llarg de més de cent anys s'han adaptat als canvis en les necessitats de compra de la ciutadania al llarg de la seva trajectòria professional.

L’objectiu dels Premis als Establiments Centenaris de la Generalitat de Catalunya és distingir els establiments en actiu, que al llarg de més de cent anys han ofert un servei de qualitat i personalitzat als seus clients, tot adaptant-se als canvis en les necessitats de compra de la ciutadania que s’han anat produint al llarg de la seva trajectòria professional. Els premis consisteixen en un guardó i un diploma i es concedeixen a tots els establiments sol·licitants que reuneixin i acreditin  els requisits establert. El termini de presentació acaba a les 14h. del dia 17 de setembre.

S’estableixen dues categories, una per als establiments de cent o més anys d’història i una altra per aquells establiments que acreditin cent cinquanta o més anys d’història.

Poden ser candidats i presentar les sol·licituds a aquests premis les persones físiques, les microempreses, les petites empreses de venda al detall o de prestació de serveis a la persona que siguin titulars d’establiments operatius a Catalunya oberts al públic, els mercats municipals, amb una trajectòria de cent o més anys d’història. Cal remarcar que no hi ha problema en que l’establiment hagi tingut diferents titulars i inclús hagi canviat d’ubicació, el que s’ha d’haver mantingut és el nom i l’activitat.

Les sol·licituds s’han de presentar per mitjans telemàtics a través del Canal Empresa (http://canalempresaweb.gencat.cat) amb la següent documentació:

• Formularis [Descarregar formularis]
  • Acreditació, per qualsevol mitjà possible, de la condició de centenari de l’establiment.
  • Fotografies antigues (si es tenen) i fotografies actuals tant de la façana com de l’interior de l’establiment.
Descarregar formularis
Bases dels premis

[contact-form-7 id=”1065″ title=”Fes-te soci”]

Agenda d'Autocontrol higiènic i sanitari