Actualitat

Provacuno i la UE llancen una campanya per a reforçar la competitivitat del sector a Europa

El sector reivindica la Carn de Boví com a ingredient de qualsevol dieta equilibrada, basada en aliments de la Dieta Mediterrània i sense complexos a l'hora de consumir aquest aliment de Qualitat Europea

L’Organització Interprofessional de la Carn de Boví Espanyola i la UE llancen una de les campanyes més ambicioses de la seva història, de tres anys de durada (2020-2023), amb l’objectiu de reforçar el coneixement i la competitivitat del sector del Carn de Boví a Europa. Oferirà informació veraç dirigida als consumidors perquè puguin valorar aquest aliment top de la gastronomia nacional, al costat d’altres propostes alimentàries “de moda” amb les quals vol coexistir.

La campanya promocional comptarà amb una inversió de 4,5 milions d’euros, cofinançats al 80% de la Unió Europea. Sota el nom de “Fes-te Vaquer”, el sector de la Carn de Boví posarà en valor el caràcter diferencial d’aquest producte europeu enfront del procedent de tercers països, la seva riquesa en nutrients essencials, la importància del benestar animal, el respecte pel medi ambient i la sostenibilitat; sense oblidar la seva vinculació amb la Dieta Mediterrània.

Esta publicación no pertenece a Noticias, Eventos o Blog.

publicitat
X
Fes-te soci
Entra les teves dades i ens posarem en contacte amb tu amb la més brevetat possible

[contact-form-7 id=”1065″ title=”Fes-te soci”]

Fes-te soci de GremiCarn
Ompla el formulari i ens posarem en contacte amb tu perquè formis part de la nostra gran família