GremiCarn   >   Notícies   >   Sessió informativa sobre la nova normativa sanitària
08.04.2015
Sessió informativa sobre la nova normativa sanitària
Gairebé quaranta empresaris assisteixen a la sessió

A càrrec del Josep Dolcet, i en el marc de la nova normativa sanitària, es va celebrar una sessió informativa, precisament per informar als socis i empresaris del sector sobre les novetats de les normes entrants i donar-los consells.

En aquest sentit es va ressaltar que etiquetar és obligatori, que convé fer-ho per donar informació al client però també com a exercici d’honestedat del propi professional. La nova normativa afecta especialment als productes envassats, i als productes que es venen a distància.

També es va fer referència a la informació nutricional, que és voluntaria i als al·lèrgens, dls que la norma en permet informar de forma oral.