GremiCarn   >   Notícies   >   Signatura conveni Programa Incorpora
03.07.2012
Signatura conveni Programa Incorpora
Conveni per la inserció social i laboral de les persones amb risc d'exclusió.

El passat dilluns 16 de juliol, la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xaructers va signar un conveni amb la Fundació La Caixa, pel programa Incorpora.
Aquest programa té com a principal objectiu la plena inserció social i laboral de les persones amb risc d’exclusió.
En Marc Simón, director de l’Àrea d’Integració Social de la Fundació La Caixa, en Ignasi Carlos Parody, secretari general de la Fundació Privada Trinijove i en Joan Estapé com a president de la Federació, van ser els encarregats de posar les seves rúbriques al conveni, sota l’atenta mirada d’en Ricard Josep, president del Gremi de Girona i d’en Pròsper Puig, vicepresident de GremiCarn.