Subvencions

Subvencions Consorci de Comerç

Des del passat 8 de juliol i fins a esgotar el pressupost designat, es poden presentar les sol·licituds per optar als ajuts del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya

Des del passat 8 de juliol i fins a esgotar el pressupost designat, es podran presentar les sol·licituds per optar als ajuts al Suport a la nova implantació de comerços i millora comercial dels establiments i la instal·lació de sistemes de “Click & Collect”.

A continuació us fem un petit resum de les accions subvencionables així com dels principals requisits:

Persones beneficiàries: Empreses de comerç i serveis, artesania i moda. Parades de mercats municipals sedentaris i no sedentaris.

.

Accions subvencionables:

Àmbit 1: recuperació dels locals buits

• La compra, arrendament o concessió administrativa de locals.
  • L’ús d’aparadors de locals tancats.
  • La continuïtat de l’empresa comercial.
  • L’ampliació de la superfície de venda annexionant un nou local.

Àmbit 2: reforma d’establiments

• La reforma de l’establiment en parades de mercats municipals sedentaris
  • L’adequació de les parades de mercats municipals no sedentaris (on el sol·licitant n’acrediti la titularitat en, com a mínim, els darrers 5 anys).
  • La reforma de l’establiment de botigues a peu de carrer que tinguin una antiguitat mínima de 10 anys (on el sol·licitant n’acrediti la titularitat en, com a mínim, els darrers 10 anys).

Àmbit 3: sistemes de “Click & Collect”

• Instal·lació de sistemes digitalitzats de punts de recollida (compra de guixetes i/o armaris amb el software corresponent).

.

Requisits i exclusions:

• La inversió mínima subvencionable sigui de 2.000,00 euros.
  • Les inversions no podran superar els 60.000,00 euros.
  • Queden excloses les concessions administratives corresponents a inauguracions de mercats municipals.
  • No es consideren subvencionables ni les despeses de maquinària ni les de mobiliari.
  • El sol·licitant n’ha d’acreditar la titularitat en, com a mínim, 10 anys (acceptant la possibilitat d’acreditar-la a través de la suma amb la titularitat anterior si es tracta d’un familiar de fins a 2on grau).

Restem a la vostra disposició per resoldre els vostres dubtes o consultes al respecte, i recordem que des de GremiCarn us oferim el servei de tramitació de les sol·licituds de subvenció.

Podeu ampliar la informació a través del telèfon de les nostres oficines gremials: 934241058

Gestió de subvencions
subvencions@gremicarn.cat
Departament