Suport Publicitari 2011

Concurs de fotografia de producte.

La Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters vol que siguin els socis dels diferents gremis que la componen, els que, amb les seves fotografies, publicitin els seus productes. Per això ha organitzat un concurs fotogràfic per escollir-ne les imatges que il·lustraran les faixes promocionals de cada mes.

Amb aquesta iniciativa es preten economitzar la realització del suport publicitari i alhora implicar tots els socis en la seva confecció d’una manera divertida i participativa.

Us adjutem la carta de la Federació amb les dades corresponents a aquesta convocatòria.

Des de GremiCarn us animem a participar en aquest concurs, i us desitgem que tingueu molta sort