Suport publicitari 2012

Suport Publicitari editat per la Federació Catalana de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters.

Aquesta eina, pretén ser una ajuda per fer més atractives les vendes en els vostres establiments.

La característica principal d’aquest suport publicitari, és que les fotografies que l’il·lustren són fetes pels socis que es van presentar al concurs fotogràfic que la Federació va convocar.

Estem convençuts que el resultat és d’una gran qualitat i desitgem que compleixi l’objectiu amb el qual s’ha creat.

En l’apartat de Galeria, podeu descarregar-vos les faixes individualment en format JPG o bé totes juntes en format PDF.