Tots podem innovar – Passió pel comerç

Innovar per revertir les males vendes.

L’Escola Superior de Comerç i Distribució, ESCODI, ens convida a assistir a la jornada gratuïta que realitzen el proper dimarts 8 de maig al Cosmocaixa.

Aquesta jornada parteix de la premisa que cal compensar la desacceleració de les vendes, algunes empreses de retail (comerç) han sabut aguditzar la seva capacitat d’innovació amb noves estratègies, o creant nous conceptes de negoci. Són empresaris i directius apassionats per el retail que, en aquest canvi d’escenari, han vist grans oportunitats, sense importar el tamany de la seva empresa.

Podeu consultar el programa complert de la jornada en el document adjunt.