Federació

Vols formar part de l’equip de professionals de la carn d’espanya?

S'ha iniciat un procés de selecció per a posar en marxa l'equip nacional de professionals de la carn que participarà a concurs i exhibicions nacionals i internacionals.

Cedecarne, entitat de la que forma part la Federació catalana de carnissers – cansaladers – xarcuters, ha obert un procés de selecció per a posar en marxa l’equip espanyol de professionals de la carn, que representi als professionals de l’estat en concursos i exhibicions nacionals i internacionals.

Per a poder formar part de l’equip, els candidats han mostrar la seva destresa, rapidesa, perícia i experiència en l’elaboració a través d’un vídeo que serà avaluat per un jurat.

El concurs consta de 3 categories:

• Millor jove de menys de 25 anys, que ha de comptar amb almenys un any d’experiència
  • Millor jove de menys de 35 anys, amb un mínim de tres anys d’experiència
  • Sènior, amb almenys deu anys d’experiència

Com puc participar?

Els candidats hauran de realitzar dues de les següents proves, enviant-les per vídeo (en horitzontal) juntament amb la fitxa d’inscripció i el seu currículum:

1. Desossament, especejament i presentació d’una espatlla de boví.
  2. Desossament, especejament i presentació d’una canal de xai
  3. Especejament d’una au.
  4. Presentació d’un elaborat carni fresc.

Els candidats que vulguin participar al concurs, després de llegir les bases [veure les bases], hauran d’enviar el vídeo juntament amb la fitxa d’inscripció [descarregar la fitxa] i el seu currículum amb l’experiència i formació a coordinacion@cedecarne.es.

Per a més informació, no dubteu en posar-vos en contacte amb el Gremi a través del telèfon 93 424 10 58 o el correu electrònic gremi@gremicarn.cat

carnissersxarcuterscatalunya.cat
federaciocatalana@gremicarn.cat