Nom d'usuari o e-mail
Contrasenya
servei
Club de Compres
Servei Club de Compres
centralnegociacio@gremicarn.cat    |    689 17 03 57    |    https://clubcompres.gremicarn.cat

Negociem amb els proveïdors de productes i serveis generals de les empreses, com per exemple energia elèctrica, telefonia, embalatges, film de PVC, bosses, etc. i per així donar una avantatge competitiva en preus i serveis per als socis.

La Central de Negociació de Compres, que és oberta a la participació de tots els socis, té tres objectius fonamentals:

  • Millorar les condicions econòmiques de productes i serveis que tinguin més impacte en els comptes de resultats, però que no formin part de la matèria primera pròpia dels carnissers i xarcuters. Com a grup unit i organitzat, podem sumar els volums de compres de les empreses associades i aconseguir millors preus.
  • Assegurar el nivell de servei dels proveïdors.  Mitjançant la força que dóna la unió, protegim els nostres interessos davant qualsevol incompliment en la qualitat o en el servei amb un de nosaltres, ja que els pot suposar la pèrdua del volum total de compra del gremi per al proveïdor que no compleixi. 
  • Estar alerta a abusos o incorreccions que es produeixen en les condicions o propostes d’alguns serveis i productes que la major part de socis no poden detectar per no tenir el temps per dedicar-li atenció, o per desconeixement del fons real del tema. Es tracte doncs, de vigilar des de la Central per evitar exageracions comercials per part d’alguns venedors que, per exemple, fan servir la por a possibles sancions si no es fan servir els seus productes o serveis. El darrer exemple d’això és amb la Llei de Protecció de Dades i l’ús fraudulent d’algunes empreses fent servir la quota de la Seguretat Social per oferir formacions “gratuïtes” de temes que no necessiten formació.

Usar el servei de la Central de Negociació de Compres té un preu anual de 99€ l’any. Es necessari establir un preu d’entrada per dues raons bàsicament: per saber el nombre d’interessats reals en les grupalitzacions i, tant o més important que això, per pagar el servei dels professionals externs que liciten les ofertes de compres, les analitzen i finalment estableixen un acord de treball entre les empreses i GremiCarn.

FAQS - Preguntes freqüents
La qualitat dels productes que subministra el Club de Compres és la mateixa que la dels proveïdors habituals?
És la mateixa, i en alguns casos superior, perquè el Club de Compres se subministra dels mateixos fabricants i majoristes que els proveïdors dels Socis.
Com és possible que el Club ofereixi millors preus que el meu proveïdor habitual?
L'equip de la Central de Negociació ha aconseguit negociar amb els fabricants i majoristes que considerin al Club de Compres com un distribuïdor minorista, amb el que el Club té els mateixos preus de compra que tenen els proveïdors actuals dels socis. El Club de Compres, com a activitat gremial, aplica uns marges molt menors que els proveïdors habituals, de tal manera, que la diferència de marge es traslladi com a benefici directe a favor dels socis i una part es reinverteixi en el propi Gremi.
He de deixar de comprar al meu proveïdor habitual?
En absolut. Es pot compartir les compres entre el proveïdor habitual i el club de Compres. Es poden compartir bé, alternant comandes, una vegada al proveïdor habitual i una altra al club, o bé, comprant unes mesures al proveïdor habitual i altres mesures al club de Compres. Com es vulgui.
Només puc comprar a través de la Botiga online?
No. També es pot fer la comanda telefònica o via mail al Club de Compres. La Botiga en línia té la comoditat de poder fer les comandes a qualsevol hora i dia de la setmana, la qual cosa ofereix més tranquil·litat al Soci per a planejar i fer les seves comandes.
Només es pot pagar mitjançant targeta de crèdit?
No. També es pot pagar per transferència.
Per què es paga 99 euros/any per a ser Soci del Club de Compres?
Els marges tan ajustats que s'estan aplicant als productes no permeten absorbir tots els costos de la gestió del Club ni l'amortització de les inversions efectuades per al funcionament de la Central de Negociació. No obstant això, la Central de Negociació està dissenyada per a minimitzar els seus costos estructurals, molt inferiors, als d'un proveïdor habitual, en estalviar-se, per exemple, tota l'estructura comercial. En qualsevol cas, amb un estalvi mitjà d'un 25% en els preus de compra (en la realitat és molt més) la quota de 99 euros es recupera en comprar per un import de 400 euros a l'any al club de Compres (fixi's que aquesta mateixa compra al proveïdor habitual ascendiria a 533 euros)
El meu proveïdor habitual em deixa pagar ajornat? I el Club de Compres?
Els marges tan ajustats no permeten finançar les operacions. No obstant això, l'estalvi que aconsegueixen els Socis comprant al Club és molt superior al cost financer que suposa avançar el pagament 30 dies.
El meu proveïdor habitual em concedeix un descompte per Ràpel? Ho puc perdre en comprar al Club?
Depèn del consum que estigui pactat amb el proveïdor que doni dret al ràpel. Però cal tenir en compte que el descompte per ràpel es rep al final de l'exercici, és a dir, que pot recuperar-se els diners fins a 12 mesos o més després d'haver realitzat la compra. Per tant, el Soci està avançant al proveïdor els diners del descompte que més tard li retornarà el proveïdor. En canvi, amb el Club de Compres, l'estalvi en preu (molt superior al ràpel) s'aconsegueix en cada compra, sent net per al Soci i des del primer moment, i sense cap obligació de quantitat de consum mínim ni espera per a obtenir el benefici per al Soci.
El meu proveïdor em resol les incidències de qualitat o servei (o no…) El club de Compres farà el mateix?
El club de Compres té, a part de l'objectiu de l'estalvi, preservar al Soci davant els problemes de subministrament, tant de qualitat com de servei si es produeixen, gestionant tot el Club de Compres i llevant-li tota preocupació al Soci per aquest motiu.
Puc esperar a apuntar-me al Club de Compres i deixar-lo per a més endavant?
Pots esperar, però si tots els socis fan el mateix i no podem generar un volum mínim de compres entre tots, els acords aconseguits amb fabricants i distribuïdors corren el perill que es trenquin, comprometent la continuïtat del Club, i perdent aquesta oportunitat única per a aconseguir una compra grupal, que beneficiï als socis i al propi Gremi. Si Soci del Gremi comprés, almenys, 160 euros al mes, la viabilitat del Club de Compres estaria assegurada.
El meu proveïdor no em cobra despeses de transport però el Club de Compres, sí. Per què?
Una altra vegada, pels marges ajustats del Club de Compres, hem de cobrar 9,90 euros de transport si la compra del Soci és inferior a 150 euros sense IVA per enviament. Però si la Compra és superior a 150 euros, els ports estan inclosos. El marge molt superior que apliquen els proveïdors permet absorbir els costos d'enviament i els de finançament. Per tant, si cobren aquests serveis, però inclosos en un preu de venda molt superior al que ofereix el Club de Compres.
X
Fes-te soci
Entra les teves dades i ens posarem en contacte amb tu amb la més brevetat possible

[contact-form-7 id=”1065″ title=”Fes-te soci”]

Concurs Nacional Llonganissa Tradicional 2022
Agenda d'Autocontrol higiènic i sanitari 2022
Club de compres
Escola de la Carn
Tots els drets reservats © GremiCarn 2021   |   política de privacitat