GremiCarn

Signem un acord exclusiu amb Glovo per a oferir-vos els seus serveis a unes condicions més avantatjoses

Des de GremiCarn hem signat un acord exclusiu de col·laboració amb l'empresa Glovo per a oferir-vos els seus serveis a unes condicions més avantatjoses.

Lamentem informar que per causes alienes a Gremicarn, l’acord de col·laboració que teníem amb Glovo de moment no tirarà endavant. Ens han notificat que per problemes interns seus de moment l’acord queda aturat en espera que ens comuniquin qualsevol canvi.

Des de GremiCarn hem signat un acord exclusiu de col·laboració amb l’empresa Glovo per a oferir-vos els seus serveis a unes condicions més avantatjoses.

Glovo és una plataforma digital de vendes ultraràpides. En menys de 30 minuts, Glovo ven i lliura els vostres productes als vostres clients. És present en més de 300 ciutats a Espanya amb més de 3 milions d’usuaris. Avantatges de treballar amb GLOVO:

• Accés a un canal de vendes ultraràpides amb més de tres milions de potencials clients.
  • No competeix amb els enviaments online de cada carnisseria-xarcuteria, ni tampoc amb els seus repartidors propis.
  • Augmenteu les vendes sense necessitat d’invertir en tecnologia, repartidors, manteniment de l’app o web, o adquisició de nous clients. Tot això t’ho proporciona Glovo.
  • No canvia la teva manera de treballar: Amb l’estructura de personal que teniu ara mateix, podreu cobrir la demanda de Glovo.
  • Els productes carnis arriben sempre en perfectes condicions, ja que el disseny de les seves motxilles ha estat pensat perquè no es trenqui la cadena de fred.
  • Productes ràpids de preparar: Pel fet que aquest canal és de vendes ràpides, no tots els productes són aptes per a la venda en Glovo. Han de ser productes que en uns 10 minuts es puguin tenir preparats.
  • Catàleg senzill i ampli: Per a tenir èxit, és molt important que el catàleg sigui ampli i variat.
  • No hi ha costos fixos. Si no es ven res, Glovo no et cobra i sempre s’estarà visible a la seva app. Quan es ven per Glovo, es cobra un % + IVA per les vendes que s’han fet.

Habitualment Glovo treballa amb un percentatge superior a l’acordat, però per als agremiats de GremiCarn hem acordat un percentatge menor de l’habitual, concretament de:

• Sense exclusivitat: un 20% + IVA.
  • Amb exclusivitat amb Glovo: la comissió baixarà al 17% + IVA. L’exclusivitat afecta les empreses de vendes ràpides com JustEat, Deliveroo, UberEats entre altres.

Per a tots aquells agremiats interessats, durant el mes de setembre Glovo realitzarà webinars per a explicar-vos la forma en què treballa Glovo i els seus beneficis.

Per a unir-vos a l’acord i/o obtenir més informació, poseu-vos en contacte amb el Gremi a través del telèfon 93 424 10 58 o el correu electrònic info@gremicarn.cat