Carnet de persona artesana alimentària

El Carnet de persona artesana alimentària s’atorga als artesans/es que acreditin experiència i coneixements suficients en una de les activitats relacionades en el repertori d’oficis d’artesania alimentària.

Es considera Artesania Alimentària l’elaboració de productes alimentaris, que complint amb els requisits assenyalats per aquesta matèria, estan subjectes a unes condicions durant tot el seu procés productiu que garanteixen als consumidors un producte final individualitzat, de bona qualitat i amb característiques diferencials, obtingudes gràcies a les petites produccions controlades per la intervenció personal de l’artesà/ana.

Els requisits per obtenir el carnet són els següents:

• Estar en actiu en una empresa que dugui a terme l’activitat per la qual es sol·licita el reconeixement.
  • Acreditar un mínim de 6 anys d’exercici de l’ofici, en el cas de carnisseria-     cansaladeria-xarcuteria, mitjançant la vida laboral en cas d’autònoms o certificat d’empresa en el cas de treballador per compte aliena.
  • Còpies de certificats i/o diplomes de cursos realitzats teoricopràctics relacionats amb l’ofici de 20h lectives mínim.

Si compliu els requisits i voleu sol·licitar el Carnet de persona artesana alimentària, des de GremiCarn us facilitarem la presentació.

Serveis GremiCarn al vostre costat!

Curs presencial i en línia
Actualització dels processos en carnisseria i elaboració de productes carnis
Del 2 de maig al 3 d’octubre de 2022
Duració: 120 hores