Federació

D.O.P. Jamón de Teruel i Cedecarne us inviten a la Fira del Pernil de Teruel

L'esdeveniment tindrà lloc des del dissabte 17 de setembre al dilluns 19 de setembre.

A més de la fira, l’organització ha previst estada gratuïta i activitats exclusives per als xarcuters, relacionades amb Terol i el seu pernil: visites a assecadors, tastos, turisme i activitat cultural… en les quals a més podràs conèixer a altres professionals del sector.

Programa

Dia 1. Visita al centre històric i sopar en diferents bars i restaurants participants en el Concurs de Tapes de Pernil de Terol.

Dia 2. Visita a assecadors, taller de tall a ganivet i experiència multisensorial en Airesano Experience mentre es gaudeix del pernil de Terol.

Dia 3. Fira pròpiament dita on es podrà assistir a diferents tallers, taules de treball i gaudir d’un tast a cegues dels millors pernils participants de l’esdeveniment.

Si vols conèixer el detall de les activitats, clica aquí per a consultar el programa.

La inscripció a la fira inclou estada gratuïta i els esmorzars i sopars detallats en el programa.

Estàs interessat a assistir? Clica aquí per inscriure’t!

carnissersxarcuterscatalunya.cat
federaciocatalana@gremicarn.cat