GremiCarn   >   Notícies   >   El Consell de Gremis ha engegat una campanya de comunicació per potenciar el comerç de proximitat
26.11.2018
“Viu el comerç a prop teu”

El Consell de Gremis de Comerç, Serveis i Turisme, entitat de la que GremiCarn en forma part, posa en marxa la campanya “Viu el comerç a prop teu” per impulsar el comerç i els serveis de proximitat.
La campanya pretén consolidar els establiments agremiats com a referents de garantia, legalitat i qualitat tot i potenciant la imatge i prestigi dels gremis.
La campanya durarà fins a finals d’any i es difondrà a través de falques de ràdio, diferents publicitats, elements gràfics i multimedia. Es pretén viralitzar al màxim la comunicació a tot el territori també a través de les xarxes socials per impulsar la compra de proximitat en aquestes dates.
Aquesta acció compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i de la Generalitat de Catalunya.

El Consell de Gremis és una federació d’entitats de representació sectorial i empresarial creada l’any 1980 per a la defensa, representació i foment dels interessos generals dels sectors del comerç, serveis i turisme de Barcelona i Catalunya. Està integrat per gremis i associacions amb més de 10.000 petites i mitjanes empreses. El passat mes de gener de 2018 va ser designat i va assumir la responsabilitat de representar els temes relacionats amb el Comerç, Turisme i Serveis de Foment del Treball Nacional.