Federació

El sector carni mostra el seu rebuig al nou patrocinador del Reial Madrid

Les interprofessionals del sector cani han enviat una carta a Florentino Pérez, president del Reial Madrid C.F.

Les sis interprofessionals del sector cani han enviat una carta a Florentino Pérez, president del Reial Madrid C.F., en la qual mostren el rebuig del sector davant l’acord de patrocini publicitat aquests dies en mitjans de comunicació, pel qual la companyia Meatless Farm es converteix en nou partner global oficial del Reial Madrid. El nou patrocinador és una empresa britànica que produeix carns veganes a base de plantes que s’elaboren principalment a partir de proteïna de pèsols.

La nota de premsa que anuncia l’acord, assenyala que “els nutricionistes del Reial Madrid, juntament amb Meatless Farm, mostraran com els aliments d’origen vegetal poden funcionar dins d’una dieta equilibrada. A més, els jugadors del Club compartiran la seva experiència en reduir el consum de carn, augmentant els aliments d’origen vegetal per a obtenir beneficis tant mediambientals com de rendiment personal“.

Davant aquestes declaracions, des de Carne y Salud han enviat la carta esmentada traslladant al President de l’entitat esportiva els següents arguments que podeu veure a l’arxiu adjunt a aquesta notícia: La proteïna animal és font de salut en nens i joves esportistes; El sector ramader-carni és motor i agent de desenvolupament econòmic; Ferm compromís mediambiental amb inversions de millora.

A la vegada també, des de Carne y Salud s’ha iniciat una campanya a través de les xarxes socials amb missatges i creativitats en la línia de defensar una
alimentació completa i equilibrada en la pràctica esportiva i, concretament, en l’esport de competició, entre ells el futbol.

carnissersxarcuterscatalunya.cat
federaciocatalana@gremicarn.cat