Foment de Terrassa visita les instal·lacions de GremiCarn

Foment de Terrassa, juntament amb l’Ajuntament de Terrassa, han visitat les instal·lacions de GremiCarn per tal d’establir possibles col·laboracions entre les dues entitats.

Foment de Terrassa, una entitat que té com a objectiu la promoció i el desenvolupament econòmic de la ciutat de Terrassa, ha visitat, juntament amb l’ajuntament de la mateixa ciutat, les instal·lacions de GremiCarn i de l’Escola de la Carn per establir possibles col·laboracions entre les dues entitats en l’àmbit de les formacions en carnisseria i xarcuteria.

Durant la visita, els representants de Foment de Terrassa han conegut les instal·lacions i han mantingut una reunió amb els responsables del nostre gremi per establir possibles sinèrgies de futur. Aquesta visita s’emmarca dins de la política de Foment de Terrassa d’establir col·laboracions amb altres entitats per tal de fomentar el desenvolupament econòmic de la ciutat i promoure la formació i l’ocupació dels seus ciutadans.

A la visita ens han acompanyat la tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i Projecció de Terrassa, Núria Marín, la directora de l’àrea de Promoció Econòmica i Projecció de Terrassa, Montserrat Martínez, la gerent de Foment, Pilar Gutiérrez, i el cap del Servei d’empresa i intermediació, Carlos Pereira.

Des del 1991, Foment de Terrassa, com a societat municipal de l’Ajuntament de Terrassa, ha estat al servei de la ciutadania per promoure l’ocupació i l’activitat empresarial de la ciutat. Des de l’entitat tenen una doble missió: la inserció laboral de les persones, millorant la seva ocupabilitat en relació a les demandes específiques de les empreses del territori, i serveis d’empresa a mida per cobrir les necessitats específiques del teixit empresarial.