Marqueu el calendari: els propers 16 i 17 de juny, IFEMA Madrid es convertirà en l’epicentre del nostre sector amb la celebració de CharcutExpo, la primera fira internacional dedicada exclusivament a l’ofici xarcuter. Des de GremiCarn i la Fundació Oficis de la Carn, no només hi donem suport, sinó que formem part del Consell Assessor per assegurar que la veu i les necessitats del xarcuter siguin les protagonistes.
Per què no us ho podeu perdre? El sector de la xarcuteria està en plena transformació, amb un creixement del 6,3% el darrer any. CharcutExpo neix precisament per ajudar-nos a encarar els reptes de futur —com la digitalització i la sostenibilitat— sense perdre la nostra essència artesana. Serà l’espai ideal per agafar idees, actualitzar el negoci i, sobretot, sentir-nos orgullosos del nostre ofici.
Què hi trobareu en aquesta primera edició?
- Un programa pensat per créixer: Amb la participació de 80 ponents i experts del sector, tindreu accés a conferències i tallers pràctics. Espais com el Foro Retail o l’Obrador estan dissenyats per oferir-vos solucions reals i noves tècniques d’elaboració.
- Solucions per al vostre dia a dia: Des de l’última maquinària i tecnologia fins a nous conceptes de packaging i productes innovadors que marcaran tendència.
- Un espai per fer sector: És l’oportunitat ideal per trobar-vos amb altres companys, compartir inquietuds i celebrar la bona salut de l’ofici amb els Premis Nacionals de Xarcuteria, que guardonaran les botigues referents d’arreu de l’Estat.
És el moment de posar la xarcuteria al centre del debat i demostrar la força del nostre col·lectiu. No et perdis la fira més gran dedicada a la xarcuteria.