Federació

CedeCarne organitza la jornada online Go Cavale

T’animes a donar un gir al teu taulell i ampliar la teva oferta i públic?

CedeCarne ha organitzat pel pròxim dimarts 13 de setembre a les 16:00h la jornada online Go Cavale on es tractaran les possibilitats i aspectes més interessants que la carn de poltre ofereix per a conquistar el paladar de la teva clientela.

Programa:

16:00 – 16:15 h: Inauguració de la jornada amb María Sánchez, secretaria general de CedeCarne, i Mayte Villastrigo, coordinadora de Asincar.

16:15 – 17:00 h: Presentació del Proyjecto: Objetius i resultats amb Sergio Serrano., tècnico de I+D+i a Asincar.

17:00 – 17:30 h: Presentació de la carn de poltre i el seu aprofitament carnisser amb Carlos Justicia, gerent de la carnisseria Carlos Justicia.

17:30 – 17:40 h: Torn obert de paraula

Podeu veure la jornada, on-line en directe, en el següent enllaç

carnissersxarcuterscatalunya.cat
federaciocatalana@gremicarn.cat