Ja és aquí la nostra festa!

Amb l'objectiu de promocionar la tradició i potenciar la venda

Quan encara queden dues setmanes perquè arribi el Dijous Gras, enguany és el dijous 27 de febrer, des del Gremi i des de la Federació fa temps que ja treballem en una campanya focalitzada al punt de venda. Aquest any doncs ens hem decidit per regalar a tots els socis uns mocadors, que ja haureu vist al Info-GremiCarn, juntament amb un cartell (Din A4) que si ho voleu també us el podreu descarregar en una mida més gran i una carta motivadora.

Les tres peces que conformen el material de la campanya d’aquest any les rebreu la propera setmana perquè ja, des de dies abans, ompliu de color les vostres botigues i parades de mercat. Amb el mocador al coll i el cartell a la porta de cadascuna de les vostres botigues aconseguirem un doble objectiu que perseguim des d’un inici: que tothom sàpiga que la Botifarra d’Ou és un producte exclusiu dels professionals del nostre sector, i potenciar la venda d’aquest producte que molts de vosaltres ja veneu al llarg de tot l’any.

Així doncs prepareu-vos perquè ben aviat comença la festa!!

Dijous Gras, t’ho perdràs?

publicitat
Tancar
Per a visualitzar el contingut has de ser agremiat
Fes-te agremiat