Durant tota la pujada de preus que ha sofert el mercat de l’electricitat, els socis que estaven adherits a l’empresa d’electricitat amb energies renovables AUDAX han mantingut els preus signats, amb un gran estalvi que per ells està suposant encara avui. De fet, hi ha socis gaudiran dels preus que varen signar el 2019 i 2020 fins a finals del 2024 i 2025.
Per aquells que se’ls acaba el contracte amb AUDAX o per als que, veient el gran estalvi que comporta, volen entrar en aquesta nova campanya, des del Club de Compres hem tornat a negociar amb AUDAX uns preus fixos força interessants en uns moments de tanta incertesa.
Aquests preus són preus per Grans Consumidors i gràcies a l’acord que tenim amb AUDAX, tots els socis que contractin a través del Club de Compres tindran aquesta consideració.
Atenció! L’oferta només és vàlida fins al pròxim 23 de juny.
Es podran contractar diversos períodes de contractació i quan més llarg sigui el contracte més econòmic serà el preu -a més a més de la tranquil·litat que això comporta, ja que el mercat elèctric continua molt inestable-.
Els socis que vulguin accedir a la campanya, han de donar-se d’alta al Club de Compres omplint el formulari i enviar-lo juntament amb l’última factura d’energia que tingueu a centralnegociacio@gremicarn.
Podeu consultar els preus de l’oferta de subministrament d’electricitat d’aquesta campanya del Club de Compres.
Per a més informació, no dubteu en posar-vos en contacte amb el Club de Compres del Gremi a través del telèfon 689 17 03 57 (Cristina Basco) o el correu electrònic centralnegociacio@gremicarn.cat