Nous cursos de xarcuteria avançada i plats preparats

Des de l'Escola de la Carn s'ha signat un conveni de col·laboració amb la Chambre de Métiers et de l'Artisanat des Pyrénées-Orientales per poder-vos oferir un programa formatiu de carnisseria avançada, que permetrà ampliar les vostres habilitats professionals

Després de l’èxit obtingut als cursos de carnisseria avançada hem organitzat noves formacions a la Chambre de Métier et de l’Atisanat des Pyrénées-Orientales (Perpinyà) enfocades a elaborats de xarcuteria i plats preparats que permetran ampliar les vostres habilitats professionals per així incorporar innovacions al taulell de la vostra carnisseria – xarcuteria.

Les quatre sessions, 100% pràctiques, es realitzaran a partir del mes de març i tenen una durada de 2 dies cada una (14 hores). Per garantir que l’alumne sigui el centre cada la formació cada curs té un aforament màxim de 12 persones i un cost de 250 € on s’inclou l’hotel, els àpats (tres dinars i dos sopars) el curs i el seu material.

L’ànec i les seves aplicacions culinàries

Es treballaran els talls de l’ànec per extreure’n les diferents parts (fetge, cuixes, ales, molles, magret…) a través d’un procés d’especejament que optimitza al màxim cada peça per així elaborar productes de xarcuteria com ara cassoulet, magret d’ànec fumat, botifarra d’ànec, foie gras i rillettes, entre d’altres.

Data: 20 i 21 de març (14 hores)
Lloc: Chambre de Métiers et de l’Artisanat des Pyrénées-Orientales a Rivesaltes (França)

Més info i inscripcions

Aus i variacions d’aus farcides

Es prepararan de manera pràctica les aus per obtenir un ventall d’aus i variacions d’aus farcides a través de diferents mètodes de cocció. Entre els plats que s’elaboraran hi ha aus amb salsa suprema, rotllets farcits, ballotina clàssica de fruita seca, ballotina de verdures o ballotina de tòfona o múrgola, entre altres.

Data: 15 i 16 de maig (14 hores)

Plats freds de Festa Major

S’aprendran noves preparacions de plats preparats per poder oferir als vostres clients nous plats preparats. Durant la formació s’elaborarà carns fredes, terrines de verdures, verdures en gelatina, rotllets de bou amb verdures cruixents, tàrtar de bou, entre d’altres.

Data: 26 i 27 de juny (14 hores)

Productes festius

S’aprendran noves preparacions de plats preparats i elaborats per així incorporar innovacions al taulell de la vostra carnisseria – xarcuteria. Durant la formació s’elaboraran variacions de galantines, paté en crosta i paté pantin, salmó fumat i/o gravlax (marinat), magret d’ànec sec farcit de foie gras, foie gras, entre d’altres.

Data: A concretar (14 hores)

escoladelacarn.com
escola@escoladelacarn.com